Marinas klassrum
Fröken Ljusta
Elins klassrum
Lindas Klassrum AB
Fröken Emma
Digitellan
Frökenamandan
Ur Frökens Vinkel
lena_pedagog
minisvenska
Beas klassrum
Formativundervisning
Fröken G
Sallstrom Design
Hannor i förskolan
Fröken Kulmala
Fröken Anna
Fröken Hajdus
Fröken Janina
Skolfröken
För medvetna unga
_frokencec_
Skolcentrum
Skolmaterialbanken
Fröken Mark
Fannys Klassrum
Pedagogik i Praktik
Ett Gemensamt Klassrum
Fröken Cassandra
Lar_Annasskolmaterial
Miss Redman
PedagogJeanette
LärarJohan
Fröken Josefine
Du kanske är intresserad av …
Hem » Kreator » Ullis Skolsida
Mall för planeringsunderlag/schema/veckoplanering – redigerbar
Mall för terminsplanering 25/26 – redigerbar
Klassrumskalender 25/26
Escape room – Mysteriet med Sommarvinden
Escape room – Jakten på sommarlovet
Mall för veckoplanering, terminsplanering, ämnesplanering och dagsplaneringar – redigerbar
Klassrumskalender 25/26 Färgkodade veckodagar
Istället för ”sa”
Startord till meningar
De eller dem?
Var eller vart?
Lag och rätt – Instagraminlägg
Mitt utvecklingssamtal mall 15 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 16 – redigerbar
Escape room – Jakten på den försvunna julstjärnan
Träna stavning 5 – Dubbelteckning
Escape room – Den försvunna skattkartan
Escape room – Den försvunna kycklingen
Escape room – Påskharens hemliga trädgård
Mitt utvecklingssamtal mall 14 – redigerbar
Escape room – De försvunna julklapparna
Träna stavning 4 – Icke ljudenlig stavning
Escape room – Den försvunna stranden
Mitt utvecklingssamtal mall 13- redigerbar
Välkommen! Logga in eller skapa ett konto för att fortsätta.
Användarnamn eller e-postadress *
Lösenord *
Kom ihåg mig
Logga in
Glömt ditt lösenord?
Förnamn *
Efternamn *
E-postadress *
Butiksnamn *
Butikens webbadress * https://teachacademy.se/kreator/
Telefonnummer*
Jag har läst och godkänner Terms & Conditions.
Jag är en kund Jag är en kreatör
Vi använder dina personuppgifter för att förbättra din upplevelse på webbplatsen, hantera åtkomst till ditt konto och för andra ändamål enligt vår användarvillkor.
Skapa konto