Melina Ede
Digitellan
Marinas klassrum
Skolmaterialbanken
Fröken Emma
Sund Musik
Frökenamandan
Skolriket
Fannys Klassrum
Teacher Efty
Sallstrom Design
Hannor i förskolan
Lar_Annasskolmaterial
Hanna Linnell Skola
Nyfikna Klassrum
differentierad_matte
Beas klassrum
Rebeccasklassrum
NATHALIE DANIELSSON
Fröken Meriem
Du kanske är intresserad av …
Hem » Kreator » Ullis Skolsida
Mall för terminsplanering 23/24 – redigerbar
Escape room – Den mystiska ön
Mall för veckoplanering, terminsplanering, ämnesplanering och dagsplaneringar 23/24 – redigerbar
Escape room – Påskharens försvunna färger
Sant eller falskt – begrepp
Mitt utvecklingssamtal mall 12 – redigerbar
Mall för veckoplanering, terminsplanering, ämnesplanering och dagsplaneringar – redigerbar
Escape room – De försvunna renarna
Escape room – Bergakungens elaka julskämt
Escape room – Mysteriet med önskelistorna åk 4-6
Escape room – Mysteriet med önskelistorna åk 2-4
Escape room – Mysteriet med det försvunna stoftet
Escape Room – De försvunna tomtenissarna
Mitt utvecklingssamtal mall 11 – redigerbar
Frihetstiden paket med material
Mitt utvecklingssamtal mall 10 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 9 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 8 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 7 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 6 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 5 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 4 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 3 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 2 – redigerbar
Mitt utvecklingssamtal mall 1 – redigerbar
Välkommen! Logga in eller skapa ett konto för att fortsätta.
Användarnamn eller e-postadress *
Lösenord *
Kom ihåg mig
Logga in
Glömt ditt lösenord?
Förnamn *
Efternamn *
E-postadress *
Butiksnamn *
Butikens webbadress * https://teachacademy.se/kreator/
Telefonnummer*
Jag har läst och godkänner Terms & Conditions.
Jag är en kund Jag är en kreatör
Vi använder dina personuppgifter för att förbättra din upplevelse på webbplatsen, hantera åtkomst till ditt konto och för andra ändamål enligt vår användarvillkor.
Skapa konto